رسانههای انقلابی در معرفی الگوی مدیریتی شهید رئیسی کمکاری کردند | مدل مدیریت رئیسی، فاصلهای عمیق با میزهای چرب و شیرین قدرت داشت
- شناسه خبر: 35520
- تاریخ و زمان ارسال: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴ ساعت 23:38
- نویسنده: سردبیر

گیلداد: سیاوش آقاجانی در همایش «عصری با روایت خدمت» که با حضور مسئولان استانی و اصحاب رسانه در سالن همایش صدا و سیمای مرکز گیلان برگزار شد، ضمن انتقاد از کوتاهی برخی رسانههای انقلابی در تبیین درست شخصیت و عملکرد شهید آیتالله رئیسی، اظهار داشت: در یک سال اخیر، تقریبا هیچ سخنرانی جدی در دفاع از کارنامه شهید رئیسی برگزار نشد.
مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، تصریح کرد: شهید آیتالله رئیسی، الگوی مدیریت انقلابی، مردمی، و صریحاللهجهای بود که اگر دولتش ادامه مییافت، بسیاری از مشکلات کشور قابل حل بود.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب پس از شهادت رئیسجمهور، اظهار کرد: وقتی حضرت آقا فرمودند “دلم سوخت”، یعنی این غم نهتنها ملی بلکه عمیقاً راهبردی بود. ما یکی از بهترین عناصر انقلاب را از دست دادیم، کسی که نگاهش به میز مدیریت، نگاه به خدمت بود نه طعمه دنیا.
آقاجانی با تاکید بر اینکه در جریان انقلاب، کم مدیر انقلابی نداشتیم، اما کار رسانهای درست برای معرفی آنها انجام نشد، افزود: حتی برخی دوستان انقلابی هم که امروز لب به تحسین گشودهاند، در زمان مسئولیت شهید رئیسی سکوت کردند یا حتی با دولت همراه نبودند.
وی با بیان اینکه دولت شهید رئیسی، دولتی بود با تعامل بینظیر با مجلس، اما بدون معاملهگریهای مرسوم، خاطر نشان کرد: این تعامل، برخاسته از اعتقاد به وحدت در مسیر منویات رهبری بود، نه بدهبستان سیاسی.
مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به وظیفه سنگین رسانهها در جهاد تبیین، گفت: رسانههای انقلابی باید الگوی مدیریتی شهید رئیسی را در لایههای مختلف جامعه معرفی کنند، الگویی که بر پایه صداقت، خستگیناپذیری، اعتمادسازی و عدالتمحوری بود. غفلت از این وظیفه، خسارتی است که بهراحتی جبران نخواهد شد.
آقاجانی خواستار حمایت از مدیران جوان و انقلابی با رویکرد مشابه شهید رئیسی شد و افزود: اگر نتوانیم ظرفیتسازی کنیم و مدیران انقلابی تربیت کنیم، در بزنگاهها ناچار خواهیم بود با چراغ بهدنبال مدیر بگردیم، جایی که لابیها و مصلحتاندیشیها جای شایستگی را میگیرند.
آقاجانی با تاکیدبر اینکه حفظ و معرفی الگوی شهید رئیسی، هم وظیفه رسانههاست و هم رسالت همه ما در امتداد جهاد تبیین، گفت: امروز وقت آن است که این الگو را با تمام توان به نسلهای بعدی منتقل کنیم.
انتهای پیام/*