لشکر رسانهای در راه کربلا شکل میگیرد | روایت بازسازی حرمها از قاب موبایل
- شناسه خبر: 35988
- تاریخ و زمان ارسال: ۱۶ تیر ۱۴۰۴ ساعت 20:46
- نویسنده: سردبیر

گیلداد، مجید دوهندو در گفتوگو با خبرنگار گیلداد، با تأکید بر نقش مردم در بازسازی عتبات، از آغاز برنامهریزی برای ایجاد یک شبکه گسترده و حرفهای رسانهای با محوریت جوانان متعهد و متخصص فضای مجازی خبر داد و اظهار داشت: رسانهها باید پیام این جهاد بزرگ را روایت کنند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گیلان با تأکید بر اهمیت نقش رسانه در معرفی رسالت معنوی این ستاد، افزود: امروز دیگر نمیتوان با شیوههای سنتی، مأموریت عظیم و تمدنی بازسازی عتبات عالیات را به مردم معرفی کرد و باید از ابزارهای نوین رسانهای برای رساندن پیام اهلبیت(ع) به عمق دلهای مردم استفاده کنیم.
دوهندو با اشاره به اینکه برنامه ما در گیلان، تشکیل یک لشکر رسانهای متشکل از حداقل ۱۰ نیروی رسانهای فعال در هر شهرستان است، گفت: حداقل ۱۷۰ نفر از بهترین جوانان استان که توان تولید محتوا، مدیریت فضای مجازی و روایتگری مؤثر را دارند.
رئیس ستاد عتبات عالیات گیلان با بیان اینکه هدف این شبکه، نه صرفاً تبلیغات، بلکه نهادینهسازی مشارکت مردمی در بازسازی عتبات عالیات است، افزود: هنوز بسیاری از مردم نمیدانند که با پرداخت تنها ۲۰ هزار تومان در سال، میتوانند در ساخت حرمهای مطهر اهلبیت(ع) شریک شوند.
وی با تاکید بر اینکه کار ستاد عتبات عالیات، ساختوساز صرف نیست و حرکت در مسیر ظهور است، خاطر نشان کرد: ما سربازان رسانهای میخواهیم که روایتگر این جهاد باشند.
دوهندو با بیان این شعار ” از دل نجف و کربلا تا خانههای مردم ایران ” ، تاکید کرد: این حرکت فرهنگی، مقدمهساز معرفتافزایی عمومی برای ظهور حضرت ولیعصر(عج) است.
انتهای پیام/*