مصرف بالای مشترکین در برخی نقاط موجب افت فشار و قطعی آب شد/بیش از ۱۵ اپراتور در ساعت پایانی سال، پاسخگوی مشترکین بودند
- شناسه خبر: 5692
- تاریخ و زمان ارسال: ۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت 10:30
- نویسنده: سردبیر

به گزارش پایگاه خبری اندیشهگیلان، سیدمحسن حسینی در گفت وگویی با اشاره به وضعیت آبرسانی استان طی روزهای اخیر، از پاسخگویی مرکز ارتباطات ۱۲۲ خبر داد و اظهار داشت: مجموع تماس های ثبت شده از بامداد روز ۲۹ اسفند ۹۶ و روزهای اخیر بیش از ۴ هزار تماس ثبت شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان گیلان با بیان اینکه بیش از ۱۵ اپراتور در ساعت پایانی سال، پاسخگوی مشترکان بوده اند گفت: این تماس ها توسط خطوط دیجیتال شرکت در سامانه ۱۲۲ انجام شده است.
وی درخصوص نحوه مدیریت و تامین آب ساعات پایانی سال، عنوان کرد: طی ساعات پایانی آخرین روز سال و احتمال افزایش بالارفتن مصرف آب از سوی مشترکان، کلیه تاسیسات، تصفیه خانه ها و چاه های شرکت در مدار تولید قرار داشتند و از این نظر مشکلی وجود نداشت.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان گیلان تاکیدکرد: مصرف بالای مشترکان در برخی نقاط موجب افت فشار و قطعی شد که این موضوع پس از تحویل سال و بازگشت به وضع عادی برطرف شد.
حسینی ضمن تبریک سال نو، خاطرنشان کرد: وظیفه دارم از آن دسته عزیزانی که ساعاتی را بدون خدمات آبرسانی گذراندند، عذرخواهی کنم.
وی ضمن درخواست از کلیه رسانه ها جهت اطلاع رسانی در امر بهینه سازی مصرف آب در ایام عید تصریح کرد: ایجاد فرهنگ مصرف بهینه آب امکان برخورداری همگان از نعمت الهی آب را به دنبال خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان گیلان افزود: با توجه به کم آبی سالیان اخیر ایران اسلامی از مشترکان آب و مهمانان عزیز درخواست داریم که در مدیریت مصرف و استفاده بهینه از آب تصفیه شده که با صرف هزینه فراوان و تلاش شبانه روزی به دست می آید با این شرکت همکاری داشته باشند.
به گزارش پایگاه خبری اندیشهگیلان، مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب گیلان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به تماس های شهروندان در سراسر استان است.
انتهای پیام/ایسنا
بازتاب: آبرسانی به کوچصفهان با هشت تانکر در حال انجام است! - اخبار گیلداد | اخبار گیلداد