اپراتور همراه اول، پاسخگوی مردم نیست
- شناسه خبر: 23017
- تاریخ و زمان ارسال: 7 آبان 1400 ساعت 9:08
- نویسنده: سردبیر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیلداد، غالب پیامها و شکایات حکایت از ابهام، عدم شفافیت و عدم امکان فهم نحوه محاسبات و عدم آنتندهی این اپراتور توسط مردم دارد، به نحوی که این امر سبب ایجاد ناراحتی و خشم در میان مردم شده و بسیاری از پیامها قابل انعکاس در رسانه نیستند.
این مقدار از نارضایتی مردم بیش از هرچیز حداقل نشان از این دارد که اپراتور همراه اول نتوانسته سامانههای ارتباطی خود را به نحو مطلوب انجام دهد تا مردم بجای انعکاس مشکلاتشان با رسانه با خود اپراتور بتوانند مشکلاتشان را حل کنند.
برای آزمایش این فرضیه خبرنگار گیلداد، با سامانه ارتباط با مشتریان همراه اول به شماره ۹۹۹۰ تماس گرفت و منتظر اپراتور ماند. در حالی که یک نفر در صف انتظار بود، بعد از حدود ۱ دقیقه ارتباطی برقرار شد و اپراتنور همراه اول نتوانست هیچ اطلاعات درستی بدهد.
مکالمه خبرنگار گیلداد با اپراتور همراه اول که مدت زمان ۱۰ دقیقه به طول انجامید، هیچ پاسخ درستی به خبرنگار گیلداد داده نشد و با پاسخگویی مواردی تکراری همانند ارجاع به متصدیان مافوق، ثبت تیکت فوری، پیگیری تیکت سریع و … مکالمه به ارشد اپراتور منتقل شد
مجددا پس از توضیحات خبرنگار گیلداد، اپراتور همراه اول اعلام کرد که چندین تیکت ثبت شده است ولی به دلیل جابجایی دکل احتمال آنست که این مشکلات وجود داشته باشد.
مکالمه خبرنگار گیلداد با اپراتور همراه اول به مدت ۶ الی ۷ قیقه به طول انجامید ولی بازهم هیچ پاسخ درستی به ایشان داده نشد و در نهایت ارجاع به مخابرات استان دادند.
این در حالیست که طبق مستندات فایل صوتی یکی از همراه اولیها در اردیبهشت ۱۴۰۰ با اپراتور همراه اول تماس گرفته ولی تا کنون هیچ پیگیری انجام نشده است.
به نظر میرسد اپراتورها قبل از تبلیغات دهن پرکن و پرخرج محصولاتشان باید به مشتریان خود احترام گذاشته و حداقل امکانات ارتباطی را برای آنها فراهم کنند.
پایگاه خبری گیلداد، به مدت یک هفته منتظر پاسخگویی مسئولان همراه اول است و پس از آن پیگیری از وزارتخانه صورت میپذیرد.
لازم به توضیح است، فایل صوتی چندین مکالمه با اپراتورهای همراه اول و پیامهای ارسالی مشترکان و صوت ارسالی ایشان موجود است.
انتهای پیام/*